tisdag.

Vad det har regnat idag. Inte mysigt höststril utan snarare stora blöta droppar som aldrig tycktes sluta. Däremot har jag spenderat nästan hela dagen inomhus. Först på Sats Odenplan där jag och Empan gick på Dans-Aerobics. Jag vet inte vad det var med passet men jag kände mig inte taggad alls. Koreografin var typiskt Sats:ig med alldeles för många snurrar i ett försök att göra det mer dansant. Instruktören var glad och hurtig men hennes energi nådde inte riktigt fram. Oh well, nu vet jag att det passet ska jag i alla fall inte gå på mer.

Därefter var vi på väg hem till Empan på Gärdet men hoppade av bussen på Valhallavägen för att slinka in på Ciao Ciao och äta istället. Det var väldigt underligt att sitta så nära Östra Real, som back in the days, men inte behöva stressa iväg till mediekunskapen. Efter ett par timmar inomhus så kunde vi inte hålla oss längre utan steg in i den gamla tegelbyggnaden och träffade både Daniel och Stefan. Det kändes annorlunda att vara tillbaka på Östra. Hela min grundskoletid längtade jag dit, och slet över läxorna för att kunna ta mig dit. Jag tog mig in och nu är allt det över. Jag känner att jag bara driver med vinden nu, för nästa mål är Paris. Det var som att ta fram en gammal leksak, som man älskade när man var liten, men som man nu knappt minns vad man brukade ha den till.

Efter att ha sagt hejdå till Empan i Karlaplan åkte jag ut till SKHLM i Skärholmen för att se om Fabi befann sig på jobbet. Ingen liten flicka där men däremot kom jag hem med ett par skor från Bianco Footwear. Ni får se bilder sedan, jag tror att jag ska inviga skorna på fredag då det är kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback