stora planer och tomma kalenderblad.

Det är med blandade känslor som jag närmare mig nyårsafton. Jag är ett kontrollfreak, det erkänner jag och jag har ett enormt behov av att planera saker i förväg. Idag pratade jag och Klasson om nyår - hur ett perfekt nyår skulle se ut och vilka det skulle innefatta. För mig skulle ett perfekt nyår vara hemma hos någon annan och inkludera middag med vänner, sedan skulle folket strömma till och vi skulle dricka cocktails och champagne, endast för att avbryta kring midnatt för att titta på fyrverkerierna och sedan återvända till tidigare nämnda ting. Vi skulle alla vara finklädda, i klänningar, höga klackar eller kostym och blankputsade skor. Ingen skulle dricka en drink för mycket och inga dispyter skulle uppstå. Oftast blir tyvärr inte nyårsafton så. I år har jag ingen aning om vad jag ska göra - men jag har en klänning och ett par högklackade skor i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback