söndag.

Uh, att vakna av att det snöar ute är inte speciellt roligt. Jag har snöslask. Den enda vinter jag kan stå ut med är när det är -15 ute och ett tjockt snötäcke så att man måste pulsa fram. Allt annat är inte speciellt kul. Så jag och Chris började med att städa ut julen imorse, ja, eller helt enkelt städa efter festen igår. Sedan åkte jag hem till Stockholm och pratade om kärlek med Vici i 2 timmar på resan hem. Det var fint. Nu har jag precis ätit middag och lyssnar på Broder Daniel. Sjukt otippat men jag hittade låten i Linns blogg och kunde inte låta bli, så nu går den på repeat.

Nu ska jag leta rätt på kameran så kan jag ladda upp lite bilder från igår, och sedan är det bara att börja förbereda sig inför den här veckan då mycket står på spel. Förutom det blir det väl Gossip Girl och Häagen Dazs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback