quantum of solace.

Jag och lillebror åt middag på Vapiano, klockan var bara sisådär halv fyra visserligen så jag vet inte om middag är det rätta ordet men det var stendött i lokalen. Vi blev treatade med extra mycket av allt och det var väl, trevligt. Annars tycker jag bättre om att sitta i fulla lokaler, smälta in, bli anonym i röran. Här var vi utsatta och ensamma. Men det var en trevlig middag.

biograf Skandia huserade First Card och Bond look-alikes. Det var bubbel, barndomsvänner i vimlet att kramas och fnissa med, smått och gott och sedan stenhård action. Jag vet inte, jag har aldrig varit något direkt fan av James Bond och definitivt inte av
Daniel Craig men Quantum of Solace var väl helt okej, som väntat. Snabba bilar, snabba bilder och högt smatter. Plus i kanten för att Olga Kurylenko var jättesnygg och för att champagnen lugnade mina nerver.

Nu The Hills och sedan sussa, det är en ny dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback