onsdag.

Jag önskar att alla onsdagar kunde vara som den här. Vakna upp vid tolvsnåret i Uppsala, äta lunch till frukost och dricka enorma mängder thé, pussa lite på pojkvännen och sedan sticka till Stockholm. Läsa Shantaram på tåget och sedan knata till Muren där Lova jobbar. Hälla i sig kaffe och snacka skit tills man möter upp Klasson, går till Le Bar Rouge där de spelade Carla Bruni (på franska) i högtalarsystemet dagen till ära och dricka Rasberry Caprissima. Därefter släntra till Slussen, möta upp Lina, kika förbi en litterärkväll där pensionärerna hinkade vin så att vi knappt kom in i lokalen. Bestämma sig för att gå till Muggen och dricka ett glas rött istället. Åh, fina fina onsdag. Jag hade en kamera - men tog bara bilder på mig själv på Upptåget. Har ni tur får ni kanske se något.

För övrigt har jag sådan brutal träningsvärk att jag nästan grät när jag behövde gå upp ur sängen imorse. Inga fler muskelpass för mig - eller kanske inga fler tyngder i femkilos-klassen för en nybörjare som jag. Vi får se. Imorgon är det späckat schema. Det ska skrivas avtal, springas på utförsäljningar, förhoppningsvis både Hope och Carin Wester, samt tränas lite på Sats. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback