onsdag.

Igår efter bortabloggen så lunchade jag med Sarah, hennes nya grabb Micke och Jade. Därefter köpte jag en snortajt och superkort kjol på Monki. Ni får antagligen se senare, när jag väl använder den. Men den ser fin ut där den hänger i garderoben i alla fall. Efter en intervju så åkte jag hem, svidade om att sedan åt jag och Chris middag Vapiano. En scampipasta, ett glas rött och en death by chocolate senare så traskade vi till Skandia för att delta på smygöppnandet av Stockholms Filmfestival. Vi drack champagne, smaskade godis och sedan såg vi fantastiska Phoebe in Wonderland. En amerikansk indiefilm som jag tycker att alla borde se. Helt underbar!

Idag har jag tränat på Sats, badat badkar och skämt bort mig själv. Ansiktsmask, body butter och sådant myspys. Nu är jag fräsch som en nyponros och fit for fight inför resten av veckan. Nu är det dags att ta tag i livet och bege sig ut på en liten promenad. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback