måndag pt.2

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt den, men riktigt bra i alla fall. Dock ser jag mitt ID-foto ut som ett mugshot. Eh, det var väl inte riktigt så jag hade tänkt mig det när jag stod och omsorgsfullt fönade håret (med rundborste) imorse. Men resten av dagen var bra. Jag åkte till SKHLM, gick på ett möte, kärade ner mig i ett par skor från Bianco och fikade med Fabi Espresso House. Det var min första gång jag satt ner och fikade på ett Espresso House, någonsin. Därefter ställde Klasson in Le Bar Rouge och bjöd mig på cocktails och middag i hennes lägenhet istället. Därefter flamsade vi under Klassons garderobsrensning då hon modellade gamla fjortisoutfits för mig. Nu är jag hemma från Sjöstaden och ska dricka lite thé och stärka kroppen inför morgondags killer-passSats med Empan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback