måndag.

I lördags slängde jag på mig lite rött läppstift och begav mig ut mot Gärdet för att gå på Empans inflyttningsfest. Där i den supergulliga lägenheten bjöds det på sötsaker, vin och fina flickor. Efter ett par timmar av tjejsnack gjorde sig min förkylning påmind och jag åkte hem för ett par avsnitt Californication innan jag slocknade.

Söndagen firades med iskall novemberpromenad, croissanter till frukost och sedan Stadsteatern med Chris för att se den kritikerrosade föreställningen Kvinnornas hämnd. Teatern är fritt baserade på Aristofanes "Lysistrate". Pjäsen var jättebra och det är alltid lika roligt att gå på teater.

Idag har jag pussat pojkvännen hejdå och har en massa måsten innan jag ska möta lillebror i stan för middag och sedan är det någon mingel-thingy med First Card. Bubbel, snittar och Quantum of Solace. Det blir nog trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback