lördag.

Ah, jobb idag med. Jag måste säga att efter att ha tittat runt lite mer på Allt för hälsan idag på Stockholmsmässan så måste jag bara konstatera att den där Fredrik Paulún är en riktig guldgruva. Den största montern och alltid de längsta köerna och Paulún lockar inte heller med gratissaker som alla andra montrar utan det räcker med hans glada nuna på väggarna så strömmar folket till.

Det blir jag, lillebror och Nisse ikväll. Hm, det är en ganska spännande lördagskombination. Mammi och pappi lämnade ungarna och stack in till stan så där rök mina middagsplaner. Nu är det som sagt jag och två pubertala pojkar. Jag tror att det blir film. Hade jag inte jobbat imorgonbitti så hade jag absolut hittat på något annat. Imorse fick jag ett sms från Sarah som inkluderade dans och vin (samt hennes nya karl) och Klasson hörde av sig på eftermiddagen och ville dricka cocktailsNordic Light Hotel. Det hade varit spännande planer, men plikten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback