kväll.

Det är mörkt ute, men det blir visserligen mörkt väldigt tidigt nu för tiden. Kallt är det också, jag borde plocka fram min dunjacka ur garderoben (även om det inte är så läcker är det i alla fall varm) för nu när jag var på promenad med Vici höll jag på att frysa ihjäl - trots mina lovikkavantar. Nu ska jag dricka thé och försöka tina upp igen samt lista ut vad sjutton jag ska ta mig till. Först inga erbjudanden alls och sedan ramlar allt över mig, det gör mig en aning ointresserad faktiskt. Det är synd för det gör också att jag kommer att sumpa allt.

Imorgon ska jag ägna dagen åt att klämma på pälsar (rödräv eller mink?), tvinga Joos ifrån SACO-mässan och träna på Sats. Det kanske kan klarna mina tankar en aning, lite gnällprat med vänner brukar göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback