idol-johan, mjuka pytonormar och addicts.

Efter en trevlig middag på Grill Ruby med familjen, avrundad med en Cosmopolitan, så begav jag mig hem till Empans fina krypin vid Gärdet för att dricka vin med flickorna. Jag blev smått hooked på Idol men skrattade ändå rått åt alla flickor som svimmade och skrek när lintotten Johan entrade scenen. Det blev mycket prat och fniss, samt fint besök från Red Bull som bjöd på dryck. Efter ett avgörande ö-råd, med ett resultat som jag misstänker grundades på mitt lite sämre omdöme för kvällen, så åkte vi ut till Allhuset och Ace <3 Fight Club. Efter att ha spenderat tjugo minuter i bankomatkön så tröttnade jag och vi vände på klacken och begav oss in till stan och premiären av Addicts och Guldgruvan. Snart hade vi svidat om till de svettband Björn Borg sponsrade med och vi dansade till electro till fram emot småtimmarna då jag och Lina gjorde ett kort stopp utanför Laroy innan jag hoppade in i en taxi hem. På det stora hela var det en väldigt trevlig kväll ute - och det är tydligt att det blir vad man gör det till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback