härliga dagar.

Igår stålsatte jag mig mot febern, åkte till Uppsala, firade halloween med Obama och föråt mig på halloweenkakor. Somnade som en stock efter Crash och idag vaknade jag upp i ett soligt, varmt rum utan feber och med bara hosta och snor kvar som symptom. Fantastiskt. Det var snöstorm i Uppsala igår och idag var det lite snöigt och frostigt utanför fönstret. Vi åt amerikanska pannkakor, pratade om  det superspännande valet och gick sedan på en långpromenad vid vattnet. När hösten är som bäst med andra ord. Lite glögg hann vi också med.

Nu ska jag äta middag, slänga på mig någonting remotely wearable och bege mig till Gärdet där Empan firar att hon har blivit vuxen med en inflyttningsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback