har man ingenting bättre för sig ute på landsbygden?

När jag väntar på något eller har lite tid över brukar jag slösurfa runt på folks bloggar och jag vet att det inte är någonting nytt, sensationellt eller speciellt spännande - men varför finns det en uppsjö av ung mamma bloggar? Och varför bor alla ute på landsbygden? Jag vet att jag är fördomsfull och stockholmare men ändå. Ung mamma 15, Tre barns mamma 17, Sju småttingar i flickrummet 19, och allt vad bloggarna nu kan heta. Ofta särskrivna, felstavade och med många tvekord och svordomar. Har man ingenting bättre för sig på landet, än att skaffa barn och blogga om det?

Jag är för all typ av tryckfrihet och yttrandefrihet, så jag säger ingenting om det, men jag tycker bara att mönstret är ganska fascinerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback