god natt världen.

Fringe var som vanligt ruskigt spännande. Nu ska jag dock sova, för imorgon är det jobb jobb jobb som gäller. Det ska bli ganska skönt att göra någonting produktivt i helgen. Förutom mina dagliga 2000 ord på NaNoWriMo alltså. Gud vad jag tjatar om det där, men det är det största skrivprojektet jag har hoppat på - och jag är i smyg stolt över att jag har tagit en ledning över Kevin! Tävlingsmänniskan i mig jublar.

Men förutom att jobba i helgen hoppas jag på att någon vän vill dricka en drink eller gå och se något på bio med mig i helgen, men lat som jag är orkar jag inte riktigt ringa runt. Men några av er läser ju i alla fall min blogg, så hör av er snyggingar! Och hur roligt är det inte att 2008 hör man av sig till sina vänner via bloggen?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Syftar du på mig och att jag hör av mig via Das blogg?

Det suger egentligen, blogg.se har ju inte den utmärkta funktionen att man hittar ett litet meddelande i inkorgen till mailen på uppföljningskommentarer.

Men whatever, jag ska nog ut imorgon. Och kanske på lördag. Jag är taggad. Måste bara köpa ett par skor att ha på mig... ^^

Postat av: Bells

Josefine: jag förstår ingenting av din kommentar, men ha det så kul ute på krogen!

2008-11-07 @ 19:06:44
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Jag och micke funderar på utgång imorgon.. hör av dig så kan vi dricka drinkar och dansa loss!

2008-11-08 @ 00:03:58
URL: http://minbrorssysters.blogg.se/
Postat av: Bells

Sarah: aha, därför kom det ett sms imorse i min inkorg! sorry, jag jobbar på söndag också.

2008-11-08 @ 17:54:10
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback