FASRFASRFASR.

Det är lite lätt när det är svårt. Det är inte heller lätt när alla tycks ha blivit galna, eller helt enkelt påverkade av finanskrisen, och kör megarea såhär före jul. Perfekt sätt att hitta julklappar, eller helt enkelt spendera en massa pengar på sig själv. Så idag slängde jag på mig min nya Carin Wester och stack in till Astoria där Fifth Avenue Shoe Repair hade rea. Fint och organiserat, fina tygstycken och skapliga priser. Dock fick jag bita mig i tungan, och stänga plånboken hårt, för att inte spendera pengar på mig själv. Jag gick istället till L'Angolo där Charlie berättade om sina reafynd. En chailatte och några tidningar senare så mådde jag bättre och firade det med att sukta mig själv igen på Urban Outfitters.

Nu har jag ätit thaimat och ska spendera kvällen med lite filmmys tror jag. Mer än så orkar jag knappast, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback