vad är väl en bal på slottet...

Inte mycket spännande har hänt idag. Vi har städat ur våra skåp i skolan. Mitt liv under tre år tog 30 sekunder att städa ut och det mesta åkte i papperskorgen. Det var lite sorgligt tycker jag. Sedan spelade vi kubb i solskenet och njöt av livet. Nu sitter jag med en turban på huvudet och Essies prinsessiga nagellack på fingrarna. Ikväll är det bal ute på Lidingö Sjövilla. Jag ska träffa alla mina fina vänner på Stadskajen för det blir båtfärd ut till balen. Det blir nog väldigt trevligt. Stockholm sprakar av förväntan ikväll. Massor av releasepartyn och Justice som lirar på Sturecompagniet. Vi får se hur länge vi slår klackarna i taket ute på Lidingö, men det blir nog tillslut lite utgång inne i stan också. Det ska bli väldigt trevligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback