torsdag

Jag är så trött. Jag känner mig mest som en heliumballong som någon stuckit hål på. Långsamt singlar jag ner mot marken. Och jag har ingen aning om varför jag känner mig så. I skolan är det mest frid och fröjd faktiskt. Särskilt idag då vi traskade omkring med studentmössor på huvudet. Det kanske är slutspurten i skolan, framtidsångest och knäproblem som framkallar min extrema trötthet, vem vet.

Nu längtar jag till helgen. Chris ska åka till Skåne och det är väldigt tråkigt men för att slippa känna mig ensam och övergiven har jag ett fullspäckat schema. Imorgonkväll ska jag pimpla rosévin i Sjöstaden hos Klasson på hennes terrass. På lördag ska jag leka i gröngräset då det är SP-reunion och sedan dricka lite mer vin, lyssna på fjortistechno och drömma sig tillbaka till när jag, Josse, My, Soffi och Vici faktiskt bara var fjorton. På söndag är planen att kurera mig samt skriva ett frilansjobb. Ett tajt och spännande schema med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback