tisdag

Åh, idag är jag helt pirrig i magen. Jag vaknade och var helt grusig i ögonen av trötthet men sedan när jag väl dansade runt till Håkan Hellström i mitt rum blev jag helt pirrig i magen. Visst har jag hur mycket plugg som helst och vill inte alls ta studenten men trots det så blir jag helt varm inombords när jag tänker framåt. Det är snart sommar och då får man springa barbent och få fräknar i hela ansiktet. Man kan sitta om nätterna utan jacka och snacka skit och dricka rosévin. Hoppa ner i båten och åka jättefort på öppet hav men Gotland som närmsta ö. Lyssna på bra musik i iPoden när vi är på familjesemester i USA och dansa sig svettig till Håkan Hellström, Kent, Thåström och alla andra sommarkonserter jag vill gå på. Gå hem om morgonen när solen redan bränner i nacken och fåglarna kvittar jättehögt. Ja, det finns mycket som är fint som jag nu ser fram emot.



image701

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback