tisdag

Idag var det en fin dag trots att det regnade. Supersöta Empan var tillbaka i skolan efter en läskig sjukhusvistelse, Sarahs njurar verkar ha tagit en paus i allt bråkande och well, jag och Lova var också där. Efter skolan hann jag kila runt på stan. Inga balskor blev det då alla fina verkade vara slut och de ganska så fina inte ville sammarbeta med mina fötter. Men istället blev det ett prinsessrosa rouge, jeansshorts och en studentklänning (!). Jag har inte alls varit på jakt efter en vit klänning till studenten så jag anser mig ha mitt på det torra men plötsligt hängde den där så den fick följa med hem.

Ikväll ska jag äta alldeles för mycket Häagen Dazs och titta på Gossip Girl och Desperate Housewives. Nu blir det sista spurten av allt pluggande. Hemprov i religion och talskrivande. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback