söndagkväll

Efter att Chris hoppade på tåget har jag nästan bara pluggat och lyssnat på Dylan. Fick höra av David att License to kill skulle vara Bobs bästa och efter cirka 30 gånger på repeat kan jag hålla med om att den är bra i alla fall. Sedan traskade jag och Vici runt i Mälarhöjden. Det var så himla fint. Lagom kyligt och lite halvmörkt. Det var perfekt väder för att alla blommor skulle börja dofta starkt och jag bara gick och insöp den fina atmosfären. Ibland är det trots allt fint att bo i en villaförort. Därefter har jag knåpat på en helt spontan novell och sedan legat och läst i Unni Drougges nya bok. Nu väntar nog sängen. Imorgonbitti blir det yoga kl. 10, för Östra har idrottsdag. So long!



image679

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback