söndag

Nu är jag slut som artist, på riktigt alltså. Mina tre år på linjen på Kühlers är över och det blir nog ingen fortsättning för min del. Jag har sedan jag var 11 år gammal showat på Vasateatern och dansat mig svettig med fina flickor och pojkar, men nu är det slut. Det känns lite tomt faktiskt. Jag tror visserligen att jag ska gå på auditionen i alla fall, bara för att se, men även om jag kommer in så är det slut för min del. Till hösten är det dags att omstrukturera livet.

Gårdagens föreställning var grym. Det var en jättespeciell känsla på scenen under våra nummer och trots att vi inte dansade felfritt så var det helt underbart. Det blev dock inte Lovas fest utan istället åkte jag hem för att äta nattlig supé med vitt vin och räkor. Idag var det ytterligare en föreställning och det gick bra. Vi dansade felfritt men faktumet att det var sista gången gjorde att stämningen var en aning låg. Däremot fick vi fina rosor av Sofie efteråt och det var inte helt fel!

Nu blir det hyrfilm och Raspberry Bohemian för hela slanten. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback