onsdag

Usch och fy för regn. Idag har jag varit ute i regnet så mycket att jag nästan vill gråta. Det var inte fint någonstans. Jag och Lova åkte vilse när vi skulle spela tennis i Haga parken och när vi väl kom dit blev mina Converse ännu blötare av att jag var tvungen att vispa bollar utomhus. Det är synd om mig. Sedan svek min grupp mig på litterära gestaltningen och jag fick redovisa själv.

Dagens plus är i alla fall att Death Cab for Cutie har släppt ett nytt album. Jag har inte hört det än men förhoppningsvis snurrar det snart i min CD-spelare. Just nu laddar jag ner Nine Inch Nails nya platta, helt gratis och lagligt, vill tilläggas. NIN bjuder nämligen på det. Det är ganska fint, eller hur?

Nu ska jag borsta igenom håret, slänga i mig en muffins och kila till World Trade Center för Timbros "It's all politics". Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback