måndag

Måndag igen, men det var inte lika farlig när jag vaknade utvilad bredvid Chris imorse. Inte farligt alls faktiskt. Två inställda lektioner och sovmorgon. Jag hann även bli fotograferad av My i Humlegården till hennes fotoprojekt innan jag kilade till religionskunskapen och läste om Kristendom för ateister. Ganska spännande titel i alla fall. Sedan snurrade jag runt på stan ett par varv och letade pjucks till studentbalen. Vidare till sjukgymnasten där jag fick en massa nya övningar och lite beröm.

Dagens nyhet är definitivt att min älskade Thåström lirar fyra gånger i sommar på med turnén "Nästan akustiskt". Passade på att boka biljetter till superspelningen på Zinkensdam den 28 juni då han spelar tillsammans med Kent. Missförstå mig inte nu. Jag gillar Kent, mycket, men tillsammans med Thåström? Absolut inte. Kent är ingenting annat än ett par gnälliga grabbar jämfört med Thåström. Men det får duga. Annars så bränner pengarna på bankkontot och jag vill gärna hinna se hans spelning i Köpenhamn också. Det vore fint att dricka öl, dansa sig svettig och lyssna på Thåström med Ellie i Danmark. Det bör noteras att nyheten om de fyra konserterna gjorde min dag!

Nu ska jag fortsätta läsa Naomi Klein innan ögonlocken får sänka sig. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback