jo3:s version av stockholmsnatt

I fredags gick min skiva tillsammans med min fina klass av stapeln. Det var riktigt fint även om inte bilderna vittnar om samma sak, men alkohol i blodet och glädjefnatt resulterar oftast inte i de allra bästa bilderna, men men. Kvällen var fin, det var mycket sång och flams. Fina toastmasters i form av Klasson och Felicia. Många välkända ansikten och trevliga möten. Alla ord är överflödiga känner jag så därför kommer här ett axplock av bilder tagna av mig och mina vänner. Enjoy!



image666

   

   

   

Kommentarer
Postat av: Empan

Ord är verkligen överflödiga!
Kul var det i alla fall.

Postat av: Bells

Empan: och jag minns inte tillräckligt med detaljer för att skiva ihop något i alla fall!

2008-05-06 @ 15:23:58
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback