fredag, ljuva fredag

Det var en ganska turbulent skoldag det här. Vi diskuterade Sartres existentialismen och förutom det intressanta politiska sidospåret det gav upphov till så utlöste det även en rejäl framtidskris. Hyperventilerande fick Johan försöka skrika på mig tills jag blev lugn ute på skoltrappan. Den pojken har fina metoder han. Fortfarande skakis höll jag mitt svenska c-tal som gick bra. Det brukar alltid gå bra men trots det är jag alltid nervös. Jag tycker så mycket bättre om att föra mig i skrift.

Nu sitter jag i solen, äter passionsfrukt och sippar coca-cola. Det är fint. Det här blev årets första bikinidag. Jag gräver ner tårna i gräset och bara njuter. Snart kommer Fabi förbi med ett par boxar vin inför kvällen hos Klasson och sedan ska jag äta en god middag. Det här ser ut att bli en alldeles fantastisk kväll. För vad är bättre än kvällar i goda vänners sällskap?


Kommentarer
Postat av: bea

mysigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback