det ljuva livet, part II

Det ljuva livet fortsätter. Dagens enda lektion spenderades på Östasiatiska museumetSkeppsholmen. Efter vi hade studerat lerkrukor i en timme satt jag och flickorna i gröngräset och pratade. Sedan traskade vi vidare in mot stan, lunchade på Sawadee och därefter gick jag runt Djurgården med My. Det är så härligt att vara helt fri att göra vad man vill, särskilt när solen lyser ute. Sedan gick jag visserligen på anställningsintervju samt vaccinerade mig. Det var lite mindre mysigt.

Imorgon är det bal på Lidingö Sjövilla. Det ska bli fint. Därför ska jag nu lackera naglarna prinsessrosa och passa på att njuta lite extra. Det finns inget som får människor att se så vackra ut som just lycka. Puss!


Foto: Annie Leibovitz for Vogue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback