underbara tisdag

Idag är det en underbar dag kära vänner, och av många anledningar. Först och främst för att jag firar 17 månader med världens finaste pojke. Det är inte fy skam och att jag fick vakna alldeles utsövd bredvid honom imorse satte ett leende på mina läppar. Anledning nummer två är att det är solsken ute! Vem blir inte glad av att kunna glida runt i solglasögon och känna värmen i nacken? Sedan fick vi börja på koreografin till Kühlers Stora show igår. Det är David Dalmo från Bounce som koreograferat till musik från filmen The fifth Element. Det var kul, galet och väldigt mycket 90tals hiphop. Nu är jag taggad till tusen på magtröjor och prasselbyxor! Sist men inte minst köpte jag en (tidig) födelsedagspresent till mig själv idag på Urban Outfitters. En superfin, blommig klänning från Lux. Jippie!


image588

Nu ska jag ut och snurra med bilen, so long!

Kommentarer
Postat av: Klasson

tänk på de stackare som istället måste ligga nedbäddade i sängen med enbart tvn som sällskap. MÖH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback