tisdag

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt? Nej, det var det inte alls. Det tyckte inte Sarah heller, som idag såg superläcker ut i sina megautsvängda 70-tals jeans. Om jag inte vore en tvärhand hög skulle jag säkert också använda sådana jeans.

Nu sitter jag och försöker plugga. Det går sisådär. Konflikten på Sri Lanka känns inte alls lockande trots den bra artikeln jag läste om det i somras i amerikanska Marie Claire. Jag vill mycket hellre sitta och surfa runt på fantastiska
Hanna Fridéns blogg. Mycket bättre bloggat blir det inte en sådan här grå dag.

Nej, nu ska jag laga lunch och sedan försöka klämma in ett par timmar till av hardcore-plugg innan jag beger mig mot Gamla stan för kvällens aktivitet.


image607
Tänk vad trevligt om man hade haft lite fritid och kunde ägna sig åt andra saker...

Kommentarer
Postat av: M

Har precis varit på Sri Lanka & fått väldigt mycket om konflikten berättat för mig, vad exakt är det du skall skriva om, vore intressant att veta :)

2008-03-18 @ 16:56:30
Postat av: Bells

M: jag har inriktat arbetet på LTTE och främst deras självmordsmaskin Svarta tigrarna. Den grupperingen har flest kvinnliga självmordsbombare i världen. Vad beror det på? Det har jag valt att inrikta mig på.

Om du vill och har lust, kanske jag skulle kunna få intervjua dig via mail? :)

Postat av: Sarah

Du kanske borde banka in i Ronnie och Lenithas huvud, att 70-tals jeansen "Is the shiit!". Jag kände mig väldigt cool, men jag blir bara mobbad utav alla, förrutom dig såklart! ;)

2008-03-18 @ 20:55:41
URL: http://Minbrorssysters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback