survivor

Jag dog inte när jag öppnade Word. Jag dog inte heller när jag läste Folkhälsorapporten från 2005. Jag överlevde och är såhär i efterhand lite stolt över mig själv. Det enda jag inte orkade göra var att redigera en novell, men vad gör det om tusen år. Istället tittade jag på Entourage och drack thé ur min gigantiska Harvard-mugg. Just den mugg som alltid åker fram när jag behöver lite extra energi för att plugga. Dit ska jag en dag. Harvard alltså. Och inte bara på besök som förra gången heller.

Nu ska jag sussa. Stor dag framför mig imorgon. Tydligen är mitt knä överrörligt i sidled så jag ska till läkaren och diskutera mina alternativ. Det känns lite läskigt. Lyssnade för övrigt på Håkan Hellströms nya singel idag "För en lång lång tid". Den var väldigt Håkan, behöver jag säga mer? Lite lagom trallvänlig, tonårsvänlig och fin. Nu taggar jag dock mest inför Kent nästa vecka. Visst ja, sova var det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback