onsdag

Oh, vilken berg och dalbana. Dagen har varit bra måste jag säga. Hade så pass mycket "eget arbete" på schemat imorse att jag hann gå på stan innan skolan kallade. Bytte storlek på mina dansskor som nu liknar ett par mindre pråmar och dregglade lite över en klänning på Zara. Efter skolan tog jag mitt pick och pack i snöstormen ut till Sjöstaden för att hänga med My. Det är något så väldigt avslappnat och bekvämt med att vara hemma hos henne. Vi pratade förhållande, fobier och redigerade mitt superläckra bokomslag! Med andra ord var allt på topp.

Nu å andra sidan vill jag mest ligga i en liten hög och snyfta för mig själv. Antagligen för att jag har en massa underliggande stress som jag inte orkar ta tag i. Imorgon är det psykologiprov och sedan gott folk så ska jag lyxa till det ordentligt. Det blir Centralbadet, relaxavdelningen, tusen meter i poolen och sedan en djuprengörande ansiktsbehandling. Jag tror verkligen jag behöver det här.


image608
Såhär vill jag också ligga just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback