extremt uttråkad

Nu är jag extremt uttråkad. Sådär uttråkad man bara kan bli när man har varit sjuk i två dagar och knappt lämnat sängen. Jag är trött på Entourage, jag är trött på telefonen, jag är trött på alla triljoner bloggar jag läser (som aldrig uppdateras!), jag är trött på att inte orka ta tag i livet. Jag är helt enkelt trött och detta är ett mycket onödigt blogginlägg vars enda funktion är för mig att få avreagera mig en aning.

Det regnar ute, vilket egentligen inte gör någonting för jag har knappt ork att ställa mig upp. Synd det för det är en superhektisk vecka. Imorgon ska jag kika på musikalen Moulin Rouge, på onsdag är det yrkeskväll, middag med Ellie och Style H62, på torsdag är det Kent i Nyköping. Jag kommer aldrig få någon sömn. Just nu hänger allt på om jag hinner bli frisk eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback