update: FRA

Jag tror att jag har tappat luften, mentalt. All revolutionsromantik som låg i luften idag i Stockholm fick mig på helspänn och nu när det är över så faller jag bara ihop, mentalt. Det nådde helt enkelt inte hela vägen fram och besvikelsen bränner i halsgropen samtidigt som rädslan kryper i skinnet. Jag vet att det ursprungliga förslaget var ännu sämre än det nuvarande. Men en punkterad grundlag? Fega politiker med flådda ryggar då partipiskan viner för hårt? Världens hårdaste signalspaning? Jag undrar vad en flygbiljett ut ur landet kostar just nu.

Kommentarer
Postat av: Chris

BOMB! TERRORISM! REINFELDT! DÖD! (Om de ändå får läsa allt man gör kan du ju lika gärna få mer läsare till din blogg)

2008-06-19 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback