underbara lata dagar

Vilken underbar dag! Jag gick på anställningsintervju imorse på Nordea Finans och fick sommarjobb. Därefter hamnade jag i Humlegården med alla mina vänner och bigaråer. Mitt i allt fniss kom Jade förbi. Fina fina Jade som nu är hemma från USA efter ett år ifrån oss. Det var lite överraskande och väldigt väldigt roligt. En kortare visit på Östra Real senare hamnade vi på Spymlan med mojitos, en flaska vitt och ett par öl. Sedan ringde det i min telefon och jag blev erbjuden ett jobb till hösten. Svensk internetrekrytering hade tyckt om mig på min intervju och nästa vecka skriver jag avtal. Det känns fint. Nu vankas middag och sedan åker jag ut till Sjöstaden för att fixa flakmusik. Livet känns då allt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback