torsdag

För en vecka sedan tog jag studenten. Det känns verkligen konstigt såhär i efterhand. Nu har jag redan tagit steget vidare. Särskilt tydligt var det idag när jag var på anställningsintervju. Det kändes helt naturligt att prata om min skolgång i då-tid. Det var en fin timme på SL måste jag säga, även om jag inte tror att den leder till det jobbet jag sökte, men kanske ett annat. Fick ett värdefullt papper med mig hem med adresser. Sedan slavade jag till fem på Nordea igen, även om det faktiskt var ganska lugnt idag. Jag fick både lära mig att beställa UC-koder, kolla firmatecknare och leta clearingnummer, sexigt? Knappast.

Jag är förkyld som en galning och det här vädret gör mig inte direkt friskare. Men idag kom min fina Miu Miu hem igen efter att ha varit på lagning på tok för länge i Italien. Om jag kramas med den hela natten kanske jag vaknar utan snuva och halsont imorgon? Allt är värt att pröva en gång. Imorgon vill jag hemskt gärna vara frisk och det vore toppen om solen sken. Det är Håkan HellströmGrönan och förhoppningsvis lite drinkar med flickorna. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

är det nordea finans du jobbar på? tror min pappa jobba på det kontoret. kul sammanträffande! har också sommarjobbat på nordea, känner igen arbetsuppgifterna allt för väl haha! har även upplevt att det är bra för cv:t att ha nordea som referens :)

2008-06-12 @ 20:48:46
Postat av: Bells

Johanna: yes det är Nordea Finans som jag jobbar på :) haha, kanske inte världens roligaste arbetsuppgifter men vad gör man inte för en bra referens och lite extra fickpengar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback