tisdag

Min pojkvän tycker att jag är en workaholic efter två dagar på Nordea Finans. Idag tackade jag vänligt men bestämt nej till kladdkaka i fikarummet för att jag var så upptagen med att registrera avtal. Jag kände mig faktiskt lite duktig där ett tag tills chefen dängde 10 avtal i knäet på mig 5 minuter innan jag slutade och bad mig registrera dem med. Det var tungt.

Det blir inte mycket att skriva om här när jag bara jobbar, något som de allra flesta av mina vänner tycks ägna sig åt just nu. Däremot så ska jag ha en riktig slappiskväll framför Gossip Girl och Desperate Housewives ikväll och passa på att mysa lite extra med pojkvännen som åker bort imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: Empan

JAAA, du dissar matchen! Jag är inte den enda!

Postat av: Bells

Empan: matchen? haha!

2008-06-10 @ 20:59:53
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback