tisdag

Idag var det en ganska blandad dag. Jag var totalt överflödig på jobbet tills jag fick börja arkivera avtal. Mmm, det var spännande minsann. Men lunchen var desto trevligare trots att jag var utan lunchsällskap. Däremot fick jag massor med tid över att spana på SVD och DN:s hemsidor eftersom jag inte vågar Facebooka på arbetsplatsen (men jag smygbloggar ibland). Så nu har jag hållit mig superuppdaterad hela dagen kring FRA. Kommer säkerligen ligga vaken halva natten och oroa mig inför morgondagens omröstning. Så rädd är jag för allt. Visserligen kanske förslaget äntligen skulle ge mig den spark som jag behöver för att lämna boet. Emigrera tror jag svaret skulle heta.

Efter jobbet mötte jag upp Klassi och tillsammans med Lova, Empan och Sarah satte vi oss på Vapiano och mumsade pasta och death by chocolate tillsammans med en pava rött. Det var mysigt. Lova skulle flytta ut på landet. Empan har både fått besked om mönstring samt sticker kanske till Thailand 3 veckor helt solo i sommar och Sarah är en hejare på att vara ett ansikte utåt för Red Bull. Jag är en hejare på att arkivera papper och registrera avtal minsann! När jag kom hem sjönk jag ner i soffan och fällde en tår över säsongsavslutningen av Gossip Girl. Ack så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback