tisdag

Åh, vilken härlig dag! Det känns som om jag börjar alla mina inlägg så nu för tiden men det är verkligen sant. Imorse tog jag det lugnt, läste hela DN och åt kokta ägg. Sedan slängde jag på mig lite kläder och tog mitt pick och pack och förflyttade mig till Humlegården. Snart droppade massor av vänner in och även Jade med sin vattenpipa. I solskenet mumsade vi på pasta från Vapiano och gottade oss. En tripp till Östra Real senare hamnade jag på Namigoom för att äta jättegod glass (kanske Sthlms bästa?) och redaktionsmöte med Forum. Sedan jäktade jag till Östermalmstorg och TGI Friday där jag åt avskedsmiddag med MSU Östra Real och laddade in loaded potatoskins och Staropramen. Hem till Desperate Housewives och inoljning av naglarna. Nu sitter jag här med fjärilar i maggropen. Imorgon tar finaste My studenten och i övermorgon är det min tur. Det är helt sjukt. Jag ska ta studenten och för första gången så börjar jag känna glädje inför det.



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback