teknikfreak?

Jag önskar att jag vore ett teknikfreak. Jag kan absolut ingenting om teknik och varje gång jag behöver en ny pryl så blir jag lätt panikslagen. All denna avancerade teknik skrämmer mig. Nu behöver jag en ny mobiltelefon och alla dessa touch screens, mega-pixel-kameror, sense memory på walkman:en och liknande får det att snurra i mitt huvud. Allt jag vill är att kunna sms:a, ta emot samtal och kanske lira lite Tetris under långa tunnelbanefärder. Det lutar just nu åt Sony Ericssons W890i efter konsultation av Josefine. Då är bara frågan om man ska välja silver eller mocha brown. Någon som vet? Jag har då verkligen ingen aning.

Kommentarer
Postat av: Mysse

Personligen skulle jag välja mocha brown, den är lite mer speciell och så får den mig att tänka på mörk choklad, och det är ju bara positivt! = )

2008-06-25 @ 10:50:06
Postat av: Stefan

Vill du ha hjälp med teknikprylar så kan du alltid vända dig till teknikfreak.se

Det brukar jag göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback