östra reals studentbal

Det finns inga direkta ord för att försöka förklara Östra Reals studentbal så jag ska försöka förklara allt i lite ord och många bilder, så hoppas jag att bilden blir komplett för er. Alla var superfina och vi åkte båt ut till Lidingö Sjövilla där vi drack fördrinkar och pussades. Sedan var det dags för middag och maten var väl lite sisådär men sällskapet desto bättre. Massor av fina tal och jag passade på att muntligt gå med i klubben för gamla Östra Realare. Sedan blev det drinkar och dans, långa samtal och fnitter in på småtimmarna. Terrorism på bussen in emot stan och därefter ville mina ben fortsätta dansa men eftersom alla bra ställen hade stängt så bar det hemåt med ett brett leende på läpparna.



   
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback