onsdag

Oh. Idag känner jag mig som en ballong som just har spruckit. Lite förvånad, lite lätt förvirrad och väldigt platt. FRA-förslaget tar på krafterna. Inte bara psykiskt utan även fysiskt för på lunchen passade jag och Elisabeth på att traska förbi riksdagen och sedan fortsätta gå efter det bara för att diskutera. Men sedan laddade vi visserligen in med världens största portion köttbullar och potatispuré. Det var mums.

Ikväll är det SATC-marathon på TV men jag har för mycket att göra för att hinna titta. Jag måste packa inför midsommar, fixa klart med Chris present för han fyller år imorgon. Det är en bra present för jag är en lite dålig flickvän som inte kan komma på hans tårtkalas ikväll utan först trillar in i Uppsala imorgon kväll. Därifrån åker vi direkt till Dalarna sen för midsommarfirande på klassiskt manéer. Det blir folkdräkt, dragspel och dans kring midsommarstången. Och man får inte glömma byfesten sen med dans i den gamla brandstationen. Nostalgikicken är hög. Hoppas ni får en fin midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback