oh!

Oh jäklar! Idag var det ungefär noll spännande på jobbet och det haglade under min lunchrast med Vici. Däremot när jag slutade var vädergudarna på min sida för solen sken. Vi åt lite middag och begav oss ut på gröna Djurgården till Grönalund. Efter två öl och mycket prat så var det dags för Håkan Hellström. Tredje gången han spelar på Grönan och mitt tredje konsertbesök där för att se honom. Lite speciellt sådär. Och det var fint. Jag skrek sönder rösten, dansade tills fötterna värkte, fick fjärilar i magen och grät minst en tsunami tillsammans med My. Vi var faktisk så mascarakladdiga att vi var tvunga att piffa till oss innan vi begav oss till Södermalm för mer öl tillsammans med Lova och några av hennes vänner. Sedan slirade vi lite till och nu sitter jag här. Ganska tidig hemgång men imorgon blir det äventyr med My och då vill man ju vara pigg och fräsch. En jättebra fredagkväll var det med andra ord!

Förresten såg jag världens gulligaste par idag på konserten. Cirka 14 år gamla och pojken hade helt lockigt hår och flickan blond page. Pussandes lite oskyldigt samtidigt som dom sjöng med i alla låtar på ett mycket privat sätt. När flickan inte såg höll pojken hela tiden händerna över hennes huvud så att ingen vilt dansande främling skulle råka putta till henne. Det var så gulligt att jag nästan fällde en tår för så ung och oskuldsfull kärlek.

Kommentarer
Postat av: Jade

Skall tilläggas att jag också var där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback