midsommar, en nostalgitripp

Midsommar var bättre förr. Anledningen till att det var bättre för var att jag faktiskt uppskattade att låtsas vara en groda runt midsommarstången och att jag inte frös om mina bara ben trots att det bara var +14 grader. Men folkdräkten värmde visserligen mer än de slinkiga klänningar jag envisas med nu för tiden. Den stora skillnaden är att numera uppskattar jag det runt omkring midsommar desto mer. Att få umgås med min fina släkt, dricka nubbe, äta lax och prata om allt och ingenting. Det gjorde jag massor i helgen. Jag och Chris åkte upp till Dalarna, spelade Buzz Jungleparty, drack vin, sjöng nubbevisor, pratade historia, åt god mat, dansade runt midsommarstången (i ca. 2 minuter), gick på tivoli, åkte till en outlet mitt i skogen och spanade på Whyred och handlade från Pour. Förutom det så tog vi massor med power-naps, gick på byfest och skakade våra lurviga samt vann spännande priser på pilkastningen. Ja, det var en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Var ni i Insjön montro på lager 71 eller vafan det heter?=) Puss

Postat av: Askungen

Jag besöker alla som heter Isabel som har bloggar.... :)

2008-06-23 @ 14:05:16
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: Bells

Sarah: JA! Värsta märkesstället mitt i urskogen!



Askungen: jaha, vad trevligt.

2008-06-23 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback