med fjärilar i magen

Helgen var underbar. Det var så länge sedan jag gjorde absolut ingenting. Hela året har varit fyllt av fester, mingeltillställningar och andra måsten. Det har varit roligt men ibland är det skönt att bara ta det lugnt. I fredags tog jag tåget till Uppsala och hela dagen spenderades i solen med Chris. Under lördagen bar det av på picknick. Vi latade oss, åt pannkakor och bättrade på solbrännan. Idag blev det en tur på byn och sedan fika på Café 018 innan jag åkte hem.

Imorgon är det måndag. En måndag som inte innebär några måsten. Jag har en anställningsintervju, parkhäng med flickorna och en religionslektion att avklara. Tisdagen ser ut att bara innebära parkhäng. Humlegården for the win, eller något liknande. Nu ska jag äta med tjock på L'Angolos hallonpaj och vara brunare än brunast på studenten. För på torsdag smäller det och jag har redan fjärilar i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback