måndag

Oh, måndag igen. Det är inte lätt när det är svårt. Själv höll jag på att somna när jag satt på tunnelbanan med Hans imorse. Hon däremot såg ut som solen själv trots den tidiga morgontimmen. På jobbet hände inte mycket idag. Jag är totalt överflödig den här veckan. Så det var en befrielse att få springa iväg vid 12 för att luncha med Josefine. Maten var kanske sisådär och hon lugnade inte min skräck inför FRA trots hennes mer positiva syn på förslaget. Ack, jag måste väl emigrera eller något.

Ikväll är det mycket som ska göras. Men jag har redan betat av jobbsökandet i alla fall. Har blivit erbjuden ett mindre frilansuppdrag men vi får se hur jag gör med den saken. Nu väntar middag och sedan blir det i alla fall en runda i skogen med Vici!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback