måndag

Livet som working-class-hero och arbetsmyra är inte det lättaste. Det är ganska slitsamt trots ett totalt hjärndött jobb. Men jag är en hejare på att registrera avtal i Kopek nu! Om två veckor när jag lämnar Nordea med ett välfyllt lönekuvert så ska ni se att jag kan registrera i sömnen.

Helgen var trevlig men något hektisk. Jag hann knappt återfå rösten efter studenten innan jag sprang iväg på fler mottagningar och drack bubbel. Därför ska jag nu försöka med en mer nyttig period. Jag och Vici var på power-walk idag och bli attackerade av en argsint fiskmås. Och ingen mer läsk eller chips för min del innan helgen kommer.

Nu ska jag dricka bubbel(vatten) och pussas med pojkvännen som snart åker iväg till Prag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback