fina vänner och rosa glasyr




Det här är resultatet av en dags muffinsbakande med My. Det var fint. Hallonmuffins med rosa glasyr och en heldag med My utan att egentligen göra något annat än att prataprataprata. Sedan kom Josefine och Hans förbi för att hjälpa oss äta upp cupcakes:en. Hans underhöll oss med galna berättelser om hennes gårkväll med Håkan och bandet, badturer och hur hon tappade sina skosnören. Notera att flicketösen kom direkt till mig från partyt. Jisses.

Ikväll får vi se vad som händer. Dumma fotboll som förvandlar mina vänner till blå-gula-freaks men vad ska man göra? Så jag sitter snällt hemma och lyssnar på Babyshambles och äter middag medan mina vänner skriker sig hesa. Sedan bär det av på äventyr med min Miu Miu och My. Hans och Josefine skulle visst befinna sig  Where the action is, så att säga. Men för min del lutar det nog åt hemmapartaj hos Lova. Eller kanske 25-årskalas i Sjöstaden. Mja, kvällen har knappt börjat så vi får se. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback