ett kreativt problem

Att orden aldrig räcker till gör mig så ledsen. Jag har en jättefin novell i huvudet men hur jag än försöker så blir det bara så platt på pappret. Det blir inte 3D eller ens verkligt. I bloggen räcker aldrig orden till. Jag vill så gärna beskriva den hissnande känsla av frihet jag har i maggropen men det går inte. Hur mysigt det var att sitta på Spymlan och dricka vin och snacka skit. Hur fint det var att Jade är hemma efter så lång tid och hur skönt det kändes att allt var som vanligt. Nemas problemas att hon varit frånvarande så länge. Allt var precis som vanligt. Nej, det är svårt det är med orden. Folk brukar säga att ord är min starkaste sida men jag börjar minsann tveka. Jag får aldrig fram exakt det jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback