en stark vilja vill sällan ensam

Hemma från ett kaotiskt flakmöte hos Klasson. Som vanligt drar folk knappt sitt strå till stacken och jag blir halshuggen när jag försöker få fram min vilja. Oh well, sådant är väl livet. Nu ser flakmusiken ut att bli en salig blandning av schlager, tung hiphop, fjortistechno, house och en och annan trallvänlig slagdänga. Jag tror inte att någon är nöjd men sådant är livet. Att kompromissa är aldrig kul.

Imorgon lutar det åt Humlan igen med mina fina vänner. Mer bigaråer, jordgubbar och sol till folket! Sedan blir det redaktionsmöte med MUF Stockholms "Forum" och därefter avskedsmiddag med MSU Östra RealTGI Fridays. Det ser ut att bli en fin dag. Därför är det nog dags att få lite skönhetssömn nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: Maarit

Halloj snygging! Satt och fikade med din pojkvän idag och han råkade nämna att du har blogg. Vad roligt! Jag ska med nöja kika in här lite då och då. Hoppas vi ses snart! Puss!

Postat av: Bells

Maarit: har du också en blogg? jag är helt beroende så jag måste spana in din på en gång! Puss

2008-06-03 @ 22:57:34
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Chris

Åhh ja! ännu en blogg du bara måste läsa innan jag får gå och lägga mig om kvällarna....

2008-06-04 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback