tjejkväll

Igår hade jag fruktansvärt roligt. Jag och Vici var och åt middag och drack massor med vin på Vapiano. Gick och såg SATC-filmen, som var så hemskt sorglig och fnissig på samma gång.Och sedan gick vi ut och drack kanske Stockholms bästa Cosmopolitans.

Det var länge sedan jag hade en riktigt helkväll med en tjejkompis och det var så himla mysigt. Vi bara pratade, skrattade, skvallrade och pratade lite till. Dock var det mindre roligt att det var busstrejk. Jag hade tänkt att vara duktig och ta nattbussen hem men lagom till att sista tunnelbanan hade gått så inser jag att bussarna med största sannolikhet inte går på natten heller. Så det blev att kriga till sig en taxi i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Vici

Tack för igår babe:D Jag måste säga att din beskrivining av vår kväll är grymt bra:D pussar

2008-07-02 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback