san diego.

Första dagen i San Diego. Vi bor på en Resort vid beachen och sponsrar Paris Hiltons lyxliv. D et är fint här och varmt. Jag har druckit smoothies hela dagen och börjar misstänka att jag överdoserar nyttigheter. 10 timmars sömn varje natt, stort intag av böcker, nyttig mat och ingen alkohol eller ciggiesar. Jag längtar lite smått efter avgaser och öl på Snaps. Oh well, snart bärdet av hemåt igen.

Idag fick jag ett mail från fina Lina. Det gjorde mig lycklig. Fina Lina kommer vara hemma lagom till att jag kommer hem till Sverige igen. No more Cali för henne? Det återstår att se. Just nu är hon i Israel minsann. Det är ganska underligt faktiskt. Jag såg en tjej som var så himla lik Lina sista dagen i Santa Monica. Den blonda tösen kom åkandes på en skateboard och vände sig om när jag gick förbi. Det var såklart inte Lina, men det var skrämmande likt.

Nu ska jag duscha och skrubba mitt arma ansikte. Jag flagar på näsan. Det är inte så fint som man skulle kunna tro att se ut som Rudolf med röda mulen. So long!

Kommentarer
Postat av: Empan

Hej fina Bella! Lina kom hem för typ en månad sen tror jag, hon har flyttat hem for good! Visst blir man glad. Hoppas du har det bra i Cali. Vi ses på din drink! Pussis!

Postat av: Emelie

Jag skrev värsta kommentaren och så sparades den inte. Men i alla fall, Lina är hemma for good och har varit det någon månad nästan, kul va? Hoppas du har det bra i Cali! Vi ses på drinken. /Empi

2008-07-29 @ 13:16:08
URL: http://emwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback